Hemşirelik Bölümü 2022-2023 Eğitim Öğretim Yılı Staj Duyurusu

30 Ağustos 2022 Salı

BAİBÜ SBF HEMŞİRELİK BÖLÜMÜ

2022-2023 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI GÜZ DÖNEMİ

KLİNİK UYGULAMA BİLGİLENDİRMESİ

 

STAJ İÇİN TÜM ÖĞRENCİLERİMİZİN AŞAĞIDAKİ BELGELERİ TAMAMLAYARAK 4 EKİM 2022 TARİHİNE KADAR KESİN DERS KAYDI YAPILAN İLGİLİ ANABİLİM DALLARINA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.

EVRAKLARINI BELİRTİLEN SÜRE İÇERİSİNDE TAMAMLAMAYAN VE TESLİM ETMEYEN ÖĞRENCİLERİMİZ STAJLARA ÇIKAMAYACAK OLUP, SORUMLULUK ÖĞRENCİLERİMİZİN KENDİLERİNE AİTTİR.

 

STAJ İÇİN GEREKLİ BELGELER

4. SINIFLAR (İntörnlük)

  1. SON 6 AYA AİT TEK HEKİM RAPORU: (ASM ve Devlet Hastanelerinden alınabilir.)
  2. YENİ ALINACAK (SON 2 AY) Serolojik Testlerin (HBsAg, Anti-HBs, Anti HCV, Anti HIV...) yapılıp yapılmadığını gösterir belge (Tahlil sonucu hekim tarafından değerlendirilerek, aşı yapması gerekli ise gereklidir aşı yapmasına gerek yok ise gerek yoktur yazısı yazılı olmalıdır. ASM ve Devlet hastanelerinden alınabilir.) Öğrencilerimiz bulundukları illerden alabilirler.
  3. Aşı kartı (Serolojik test sonrası hekimin aşıyı gerek görmesi halinde)
  4. SGK Provizyon çıktıları (SGK’dan Belge Tür Kodu yazılı olmalı ve onaylı almalıdır.)
  5. Bolu Ziraat Bankası Merkez Şubesinden (0050 kodlu) öğrenciye ait açılmış İban Numarası
  6. T.C. Kimlik numaraları
  7. SGK Taahütnamesi (Bölüm sekreterliğinden temin edip doldurulabilmektedir.)
  8. İş Sağlığı ve Güvenliği belgesi
  9. Öğrenci Uygulama Onamı Beyanı (Güncellendi-30.09.2022)

 

2. ve 3. SINIFLAR

  1. SON 6 AYA AİT TEK HEKİM RAPORU: (ASM ve Devlet Hastanelerinden alınabilir.)
  2. YENİ ALINACAK (Son 2 ay) Serolojik Testlerin (HBsAg, Anti-HBs, Anti HCV, Anti HIV...) yapılıp yapılmadığını gösterir belge (Tahlil sonucu hekim tarafından değerlendirilerek, aşı yapması gerekli ise gereklidir aşı yapmasına gerek yok ise gerek yoktur yazısı yazılı olmalıdır. ASM ve Devlet hastanelerinden alınabilir.) Öğrencilerimiz bulundukları illerden alabilirler.
  3. Aşı kartı (Serolojik test sonrası hekimin aşıyı gerek görmesi halinde)
  4. T.C. Kimlik numaraları
  5. İş Sağlığı ve Güvenliği belgesi
  6. Öğrenci Uygulama Onamı Beyanı (Güncellendi-30.09.2022)
  7.  

NOT:

  • Öğrencilerin tüm belgeleri tek PDF dosyası halinde tarayıp hem PDF hem basılı formatını teslim etmeleri gerekmektedir.
  • Öğrencilerin belgelerin birer nüshasını kendilerinde muhafaza etmeleri gerekmektedir.
  • İşletmede mesleki eğitim alan 4.sınıf öğrencilerimiz uygulamalı mesleki ders alan 2. ve 3. sınıf öğrencilerimiz okullar açıldıktan sonraki hafta (2. hafta yani 10 Ekim’de) uygulamaya çıkacaklardır. Bu nedenle danışmanların 4. sınıf öğrencilerinin kayıtlarını 3 Ekim’de tamamlamaları gerekmektedir.
  • Öğrenciler 3 Ekim’de mutlaka kesin kayıtlarını yaptırmak için danışmanları ile iletişime geçmeliler.
  • 4 Ekim öğleye kadar Anabilim Dalı başkanlarının SGK listesi ve rotasyon planlarını resmi yazı ile Hemşirelik Bölüm Başkanlığı’na göndermeleri gerekmektedir. Bölüm Başkanlığı 4 Ekim Salı öğleden sonra SGK listeleri ve rotasyon planlarını dekanlığa resmi yazı ile iletecek ve 10 Ekim’de uygulamaya çıkmış olacaklardır.
  • İşletmelerde Mesleki Eğitim alan 4.sınıf öğrencilerimiz için 5-6-7 Ekim’de “Sağlıkta Kalite Standartları Eğitimi” alacaktır. Eğitim 09:00-16:00 saatleri arası Safiye Hüseyin Elbi Amfisi’nde olacaktır.

 

Staj Evrakları Aşağıdaki Öğretim Elemanlarına Teslim Edilecektir:

Hemşirelik Esasları Grup I Öğrencileri: Arş. Gör. Gülnur GÜLSOY
Hemşirelik Esasları Grup II ve İntörnlük Öğrencileri: Arş. Gör. Mehmet Ali ÇALIŞKAN
İç Hastalıkları Hemşireliği Öğrencileri: Arş. Gör. Elif GENÇER ŞENDUR
Cerrahi Hastalıkları Hemşireliği Öğrencileri: Arş. Gör. Aykut TURGUT
Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hemşireliği Öğrencileri: Arş. Gör. Melisa BULUT
Halk Sağlığı Hemşireliği Öğrencileri: Öğr. Gör. Seher ZENGİN
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Hemşireliği: Dr. Öğr. Üyesi Çiğdem CEYLAN
Doğum, Kadın sağlığı ve Hastalıkları Hemşireliği: Arş. Gör. Merve Nur BÖYÜK